NOVÁ ETAPA ŽIVOTA


Ahoj, všechny Vás vítám na mém nově vzniklém blogu o studiu všeobecného lékařství na 1. LF UK. Cítím se poněkud rozpačitě, protože jsem od své písemné maturity tužku v ruce nedržela nic nenapsala, ale sama cítím, že mi to chybí.

Téměř celý svůj život jsem chtěla být lékařkou. Sem tam se do mé hlavy sice vkradla i myšlenka na nějaké jiné povolání, ale to byly jen chvilkové momenty a já jsem stálé přemotivovaná vydat se peklem po stopách starších kolegů a splnit si tak svůj sen. A sama jsem zvědavá, kde budu tu motivaci přesně za tři měsíce hledat.

Takže a proč jsem se, i přes to, že je na internetu spousta med-blogů, rozhodla ten svůj založit i já? Sama netuším. Pamatuji si, když se mě jednou večer při přelouskávání medických blogů máma zeptala, jestli budu jednou taky takový psát. Okamžitě jsem řekla, že ne. A dneska o tři roky později sedím na úplně stejném místě, se stejnými lidmi kolem sebe, ale s úplně jiným já. To, co jsem si v té době neuvěřitelně přála, se stalo skutečností.

A čím to, že se mé rozhodnutí ohledně blogu změnilo? Nemůžu jako většina blogerů říct, že mě k tomu dovedla touha zaznamenat si vlastní cestu a připomínat si radosti a utrpení ze školy, pocit, že z mé fakulty moc blogů není a nutnost to změnit nebo psát novinky, které se na určitých ústavech odehrávají. Tento článek jsem začala psát zcela spontánně a nečekaně a já doufám, že mi psaní co nejdéle vydrží. Třeba šest let?

Mé důvody byly zcela egoistické. Celý život jsem byla jiná. Introvert, který nikdy nechtěl mluvit a všechno radši psal. Ať už to byly problémy nebo radosti, radši jsem se o ně dělila s cárem papíru. A proč se stát ve své Nové etapě života jinou?


Komentáře